IKLAN

Saya Uacxpkan Selamat Hari Raya Aidilfitri

Sedar tak sedar sekejap sahaja Ramadan sudah nak pergi meninggalkan kita. Maafkan mommy Nawfal k.


Selamat Hari Raya Aidilfitri Selamat Hari Raya Selamat Hari Raya Wishes Hari Raya Wishes

Saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri.

. Ramadhan telah kita tinggalkan hampir menjelma syawal mulia. Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin FS September 10 2010 at 1200 AM. Semoga semua ahli keluarga Sinar Penyayang akan terus dirahmati oleh Allah.

Alhamdullilah tahun ni dapat jugak kita beraya. Saya rehat dari UMNO mohon maaf kalau saya ada buat salah pada untuk rakyat mu maaf banyak kotak kosong tau. Jumaat Jun 14 2019 Selamat Hari Raya 2019 Hari dah memasuki raya ke-10 Yamanaimy baru nak wish SELAMAT HARI RAYA buat rakan-rakan pembaca blog sekalianMaaf andai ada tersalah tutur bicara sepanjang berblog.

Saya sekarang beraya di kampung bersama keluarga tercinta. Ucapan Hari Raya 27. Nawfal juge nak minta maaf zahir dan batin bagi pihak mommy sebab Nawfal tau bahase mommy ni yang tak reti berlapik ni mungkin dah melukakan hati sesiapa bile tibe time meroyan dia.

Selamat hari raya Nyepi tahun baru Saka 1944. Di kesempatan ini kami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin dari nama penghantar Ucapan Hari Raya 28. Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Mata pisau yang tajam bisa melukai siapa saja sama halnya dengan ucapan. Ucapan Dan Pantun Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018. Kumpulan Gambar Ucapan Selamat Hari Raya Idul Fitri 1440 H Cocok Dibagikan Untuk Wa Dan Ig Idul Fitri Desain Logo Bisnis Kartu Sebelum lidah tak mampu berucap dan hari keras membatu Menyambut hari kemenangan Ananda memohon maaf dalam dan tulus.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin to everyone that celebrate this wonderful ocassion. Ceria Raya MV Mark Adam Najwa Latiff Ceria Popstar. Sedar tak sedar Hari Raya Aidilfitri bakal tiba tak lama lagi minggu ni orang dah mula sibuk dengan melengkapkan persiapan rayaMalah ada yang dah mula balik ke kampung halaman.

Mawar indah nan harum mewangi aromanya menyentuh hati nurani pesan ini terkirim sebagai pengganti diri untuk ucapkan selamat Hari Raya Idul Fitri. Baru juga aku ucapkan tadi. Selamat Hari Raya Aidilfitri saya ucapkan kepada kawan-kawan mu happy holidays Lagu Raya.

Maaf Zahir dan Batin. 12 Saya dan seluruh keluarga mengucapkan selamat Hari Raya Idul Fitri 1442 H Minal Aidzin Walfaizin. Aidilfitri berbahang gembira di sambut dgn rasa suka.

Jazakallahu Khairan Khatira dan Terima Kasih. Maaf zahir dan batin buat semua pembaca blog ini. Jika ada mendung maka akan datang cerah.

Selamat Hari Raya Aidilfitri saya ucapkan kepada semua yang menyambut perayaan iniMaaf zahir dan batin. Sempena Bulan Syawal yang baru lepas tidak terlalu terlewat untuk saya ucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam di Malaysia terutamanya kepada mereka-mereka yang banyak membantu saya dalam kerjaya Seni Khat kepada pengunjung-pengunjung blog saya yang tak seberapa ini terima kasih kerana memberikan.

Maka pada hari ini izinkanlah saya mengucap maaf atas semua kata-kata yang meyakitkan yang pernah saya ucapkan. Bagi pihak mommy and daddy Nawfal nak ucapkan slamat hari raya Aidilfitri kepada semua pembaca blog mommy ni. Selamat Hari Raya Aidilfitri 2014.

Mohon maaf lahir dan batin. InshaAllah esok seluruh umat Islam di Malaysia akan meraikan kejayaan setelah sebulan berpuasa menahan diri daripada lapar dan dahaga serta menahan daripada buat perkara yang tidak baik di bulan Ramadan. Pantun Empat Kerat Lawak Lawak Pantun Pantun Melayu.

Bila ada duka maka akan datang bahagia. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. Semoga kita semua masih diberi kesempatan menikmati ramadhan dan Idul Fitri tahun depan.

Roslan bin Ibrahim Whatsapp 019 479 5911. Selamat menunaikan ibadah puasa Ramadahan 2022.


Kumpulan Ucapan Selamat Idul Fitri Cocok Untuk Wa Story Dan Insta Story Idul Fitri Ilustrasi Kartu Ucapan Lucu


Aidilfitri 2015 Idul Fitri Kartu Bijak


Kumpulan Gambar Ucapan Selamat Hari Raya Idul Fitri 1440 H Cocok Dibagikan Untuk Wa Dan Ig Idul Fitri Desain Logo Bisnis Kartu

0 Response to "Saya Uacxpkan Selamat Hari Raya Aidilfitri"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel